نمایش کامل آدرس صفحات وب در نوار آدرس مرورگر فایرفاکس + چند افزونه

کاربر مهمان، خوش آمديد ! ( ورود - عضويت ) سلام به سایت شهدای شهرستان گتوند ترکالکی و حومه امتداد خوش آمدید !

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403


منوی اصلی
منوی اصلی
صفحه اول
آرشيوی مطالب
ایمیل مدیریت
ارتباط با ما


موضوعات
وصیتنامه و زندگینامه شهدا
شهدای ترکالکی [0]
شهدای گتوند [0]
یادمان ها و مناطق عملیاتی [1]
عکس شهدا [0]
عکس رزمندگان [0]
عکس فوتبالیستها [15]
عملیات ها [13]
عکس های قدیمی [2]
فرماندهان شهید [0]
نامه شهدا [0]
تاسوعا و عاشورا و تعزیه [1]
خلبان رنجبر [0]
فوتبال ترکالکی [16]
ابتکارات و دانستنی های جنگ [0]
کلیپ و نماهنگ [0]
رزمایش [0]
یادواره [0]
مناسبت ها [1]
تقویم روزشمار دفاع مقدس [0]
مطالب خواندنی [0]
برگی از خاطرات [1]
یادگاران جنگ [0]
روایتگری [0]
مستند قصه های جنگ [0]

نظرسنجی
نظر شما راجع به سایت شهدای ترکالکی امتداد چیست ؟


لینکدونی

پربازدیدترین مطالب

نویسندگان

[Menu_Title]
[Menu_Code]
نمایش کامل آدرس صفحات وب در نوار آدرس مرورگر فایرفاکس + چند افزونه
نـویـسـنـده : محمدرضا قاسمی

 

 




=================================================

نمایش کامل آدرس صفحات وب در نوار آدرس مرورگر فایرفاکس

     

با انتشار اخبار جعل یکی از گواهینامه‌های امنیتی و در معرض دید قرار گرفتن اطلاعات کاربران سرویس‌هایی همچون جی‌میل، کاربران بسیار زیادی با اهمیت گواهینامه‌های امنیتی آشنا شدند و هنگام گشت‌وگذارهای اینترنتی خود و ورود به سایت‌های بانک‌ها، انجام پرداخت‌های آنلاین، ورود به ایمیل شخصی و… دقت می‌کنند تا با ورود به صفحات رمزنگاری شده که با عبارت https آغاز می‌شوند، امنیت خود را چند برابر کنند.

متاسفانه یکی از تغییراتی که در نسخه ۷ مرورگر فایرفاکس مشاهده می‌شود عدم نمایش کامل آدرس صفحات وب در نوار آدرس است. به‌این ترتیب عبارت http یا https در ابتدای آدرس صفحات پنهان شده و کاربران نمی‌توانند براحتی مشاهده کنند که صفحه به‌نمایش درآمده در حالت امن قرار دارد یا معمولی. چنانچه شما هم مثل بسیاری از کاربران دیگر از سراسر دنیا قصد دارید پنهان‌سازی این بخش از آدرس را غیرفعال سازید، می‌توانید از این ترفند استفاده نمایید.

برای این کار:

۱ـ  ابتدا نرم‌افزار فایرفاکس را اجرا کرده سپس در بخش آدرس، عبارت about:config را وارد کنید.

۲ـ  در پنجره هشدار به نمایش درآمده روی گزینه  !I’ll be careful, I promise  کلیک کنید تا صفحه تنظیمات مرورگر برای شما نمایش داده شود.

۳ـ  در کادر مقابل (ترفندسیتی) عبارت Filter ، عبارت :  browser.urlbar.trimURLs  را وارد کنید و کلید اینتر را فشار دهید.

۴ـ  روی نتیجه به‌ نمایش درآمده ۲ بار کلیک چپ ماوس را فشار دهید تا مقدار آن به  False  تغییر کند. کار تمام است از این پس آدرس ها به طور کامل در مرورگر قابل مشاهده هستند!

توجه: هنگامی که مقدار این گزینه روی حالت False باشد، پنهان‌سازی آدرس‌ها غیرفعال بوده و هنگامی که این مقدار برابر با True باشد عبارت http یا https از ابتدای نشانی سایت‌ها پنهان می‌شود.


http://www.iritn.com

=========================================================

فعال کردن قابلیت Save Tabs هنگام خروج از مرورگر فایرفاکس4 :

اگر از طرفداران مرورگر فایرفاکس هستید حتما متوجه شده اید که این نسخه تغییرات مهم و زیادی کرده است .
در نسخه 4 این مرورگر قابلیت های زیادی به آن اضافه شده است و سرعت آن نیز تا حد زیادی افزایش یافته است ، اما در این نسخه بعضی از قابلیت های ضروری نیز به ظاهر حذف شده اند.
 
یکی از این موارد قابلیت Save Tabs است که هنگام خروج از مرورگر دیگر سوالی تحت عنوان ذخیره کردن تب های باز از شما پرسیده نمی شود و فقط از شما می خواهد تا اجازه خروج را صادر نمایید.

این قابلیت از نظر بسیاری از کاربران می تواند کلیدی و کاربردی باشد مثلا زمانی که نیاز دارید ویندوز را Restart کنید یا مجبورید کامپیوتر را خاموش کنید ولی تب های بسیاری وجود دارند که آنها را مرور نکرده‌اید می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

این قابلیت در این نسخه از فایرفاکس غیرفعال است و می توانید با این ترفند آن را فعال کنید.
 
برای این کار به روش زیر عمل کنید :
 
۱ـ  ابتدا نرم‌افزار فایرفاکس را اجرا کرده سپس در بخش آدرس ، عبارت About:Config  را وارد کنید تا بخش تنظیمات فایرفاکس باز شود .

۲ـ  در پنجره هشدار به نمایش درآمده روی گزینه  !I’ll be careful, I promise  کلیک کنید تا صفحه تنظیمات مرورگر برای شما نمایش داده شود.

3 -  در کادر مقابل عبارت فیلد Filter عبارت :  browser.showQuitWarning را وارد کنید و روی آن راست کلیک کرده و گزینه Toggle را انتخاب نمایید و یا روی آن دابل کلیک کرده تا مقدار آن به True تغییر پیدا کند
 
حال هنگام خروج از فایرفاکس از شما سوالی تحت عنوان آیا می خواهید تب های باز ذخیره گردد سوال می شود.


=========================================================

 آموزش جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی Pop-up  :



یکی از بدترین چیزهایی که در وب سایتهای اینترنتی وجود دارد و تقریبا صد در صد کاربران با آن مخالف هستند ، باز شدن پنجره های Pop-up و تبلیغاتی می باشد . پنجره های Pop-up به پنجره هایی گفته میشود که غالباً دارای محتوای تبلیغاتی بوده و به هنگام بازدید و کلیک کردن در یک صفحه اینترنتی به طور خودکار پدیدار می شوند.وقتی روی یکی از لینکهای وب سایت کلیک می کنید بلافاصله چند صفحه دیگر به صورت اتوماتیک فعال می شود.باز شدن این پنجره ها به عنوان یک پنجره جدید در مرورگر شاید چندان باب میل کاربران نباشد زیرا مجبورید در هنگام بازدید از سایتهای مختلف تعداد زیادی از پنجره های باز شده اضافی را ببندید.  فایرفاکس افزونه ای طراحی کرده که به راحتی این مشکل را برطرف می کند . نام این افزونه Adblock Plus Pop-up Addon می باشد .

1. برای دانلود بر روی این لینک کلیک کرده و با انتخاب کلید Add To Firefox افزونه را بر روی مرورگر نصب کنید . بعد از نصب بر روی Restart کلیک کنید تا مرورگر دوباره راه اندازی شود .






2. سپس از طریق منوی Tools ، گزینه ی Add-ons رو انتخاب کنید .

2.1. در پنجره ی باز شده شما  Adblock Plus Pop-on Addon  رو مشاهده می کنید بر روی کلید Options کلیک کنید.
2.2. اگر قصد دارید تمام پاپ آپ ها رابلوک کنید از لیست باز شو روبروی Default action for sites not listed  روی گزینه Block all pop-ups کلیک کنید .
2.3. اما اگر فقط می خواهید یک سایت را بلاک کنید تا پنجره های تبلیغاتی آن فعال نشود بر روی کلید Add Site Rule کلیک کنید .  کافیست آدرس وب سایت مورد نظر را تایپ کرده و بر روی save کلیک کنید .









=========================================================

امنیت مرورگر خود را چک کنید ! :


تست آسیب پذیری کلاینت (مرورگر) در برابر SSL v3 Poodle 


خدمات امنیتی برخط


مرورگر Firefox

راه اول : استفاده از افزونه ارائه شده توسط موزیلا. توجه کنید که این راه فقط برای نسخه های 26 به بالای Firefox قابل استفاده است.

توسط مرورگر خود به این آدرس بروید:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/ssl-version-control

1 - در این صفحه، دکمه Add to Firefox را کلیک کنید.
2 - از پنجره ای که باز می شود دکمه Allow را انتخاب کنید.
3 - پس از مدتی پنجره دیگری باز می شود. در این پنجره دکمه Install Now (که در پایین پنجره قرار گرفته است) را کلیک کنید.
4 - پس از مدتی پیغامی مبتنی بر نصب موفقیت آمیز افزونه به شما داده می شود.
5 - این افزونه به طور اتوماتیک همه کارها را انجام می دهد.



راه دوم : استفاده از تنظیمات پیشرفته (فقط برای کاربران حرفه ای)

1 - عبارت about:config را در قسمت آدرس بار مرورگر خود تایپ کنید.
2 - در صفحه باز شده در قسمت جستجو عبارت tls را وارد کنید و دکمه Enter را بزنید.
3 - بر روی سطری که دارای عنوان security.tls.version.min می باشد "دبل کلیک" کنید.



4 - پنجره ای باز می شود که می توانید در آن مقدار وارد کنید.
5 - عدد 1 را وارد کنید و سپس دکمه Ok را بفشارید.


=========================================================


آموزش کامل مرورگر قدرتمند  Mozilla Firefox 



برترین ترفند های فایرفاکس  Mozilla Firefox 



تاپیک جامع معرفی افزونه های مرورگر  Mozilla Firefox 



=========================================================

چگونه افزونه مرورگرها را نصب کنیم ؟

افزونه ، اکتنشن یا همان addons  به مرورگرها اضافه می شود تا کاربران از مرورگر خود لذت بیشتری ببرند و راحت تر از آن استفاده کنند . افزونه ها قابلیت ساختاری مرورگر را بالا می برند و خصوصیات جدیدی را به آنها اضافه و یا خصوصیات قبلی خود را اصلاح می کنند .

شما هم می توانید به دلخواه خود افزونه ها را نصب کنید تا ایراد مرورگر محبوبتان کم و باگ های آن اصلاح شوند . پس برای ایجاد محیطی راحت در مرورگر ها با ما در چگونگی نصب افزونه های همراه باشید .

Mozila FireFoxMozila FireFox


فایرفاکس اولین مرورگری بود که برای اصلاح خود به فکر ایجاد افزونه و پلاگین افتاد . موفقیت او در این مسیر سایر مرورگرها را نیز وادار به ایجاد افزونه ها کرد .

نصب افزونه به طور کلی کار پیچیده ای نیست .

برای پیدا کردن محیط اکستنشن ها در فایرفاکس به منوی Tools  و سپس  add ons  بروید . در این محیط شما می توانید اکتنشن های مورد نظر را جستجو ، دانلود و نصب کنید .

گزینه  Recommended Add-ons   نیز مجموعه ای از اکتنشن ها را به شما پیشنهاد می دهد که در صورت مناسب بودن می توانید آنها را به مرورگر فایرفاکس خود اضافه کنید .

فراموش نکنید که بعد از نصب افزونه ها فایرفاکس باید ری استارت شود .

=========================================================

افزونه های امنیتی فایرفاکس



اینترنت امروزه دیگر تنها منبعی برای اطلاعات و سرگرمی‌ نیست بلکه هکر‌ها، تروجان‌ها، اسپم، فیشینگ و کلاهبرداری ها هم در دنیای مجازی وارد شده اند. اما تنها با افزایش امنیت در مرور صفحات وب میتوان با این مشکلات مقابله کرد.

به گزارش سرویس امنیت و شبکه پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران hongkiat، مرورگر موزیلا فایرفاکس، مرورگری کاربر پسند است و حدود ۳۵ درصد از کاربران اینترنت از این مرورگر استفاده می‌کنند. دلیل محبوبیتش داشتن افزونه هایی است که کمک میکند امنیت محیط کاری کاربر را افزایش دهد. در اینجا به معرفی ۱۰ افزونه امنیتی میپردازیم.

۱- HTTPS همه جا
این ابزار کمک می‌کند تا با ایمن سازی صفحات وب از طریق نسخه پروتُکلی امن، مروری ایمن را تجربه کنید و حملات را تا حدودی سد کند.

۲- WOT
WOT مخفف Web of Trust به معنای اعتماد وب است. این افزونه کمک میکند سایتهای خطرناک و اسپم ها را شناسایی کند و با قرار دادن آنها در لیستی در بالا آمدن این سایتها جلوگیری میکند.

۳- Adblock Plus
تمامی‌ تبلیغات نشان داده شده در وب سایت‌های مورد بازدید را بلاک میکند.

۴- NoScript
این افزونه قدرتمند اجازه میدهد تا صفحه ای که از آن بازدید می‌کنید فاقد هر گونه جاوا اسکریپت، فلش و دیگر محتوای اجرایی روی صفحه باشد. یا ایجاد یک لیست سفید با انتخاب کردن وب سایت‌های مورد اعتماد، محتوای اجرایی آنها را کنترل کنید. با مسدود کردن محتوای اجرایی بر روی وب سایت‌های ناشناخته، این افزونه شما را در برابر حملات برنامه نویسی کراس سایت، منطقه کراس و یا حملات CSRF و تلاش برای Clickjacking محافظت می‌کند.

۵- BetterPrivacy
از ذخیر کوکی هایی که نا محدودند جلوگیری میکند. کوکی ها فایلهایی هستند دارای اطلاعات کاربری شامل نام کربری، رمز عبور، تاریخ ورود و غیره که بر روی کامپیوتر شما ذخیره میشود و برخی وبسایتها با استفاده از آنها به اطلاعات شما دست یدا میکنند.

۶- Ghostery
این افزونه از رد یابی فعالیت های آنلاین و حریم خصوصی کاربر جلوگیری میکند.

۷- RequestPolicy
فعالیت مرورگر شما را کنترل میکند و در هنگامی که میخواهد به سایتی با ریسک امنتیت بالا دسترسی پیدا کند آن را شناسایی میکند و اطلاع میدهد.

۸- Close’n forget
این افزونه برای کامپیوترهای در محیط عمومی مناسب است چون با نصب این افزونه تاریچه و تمام مواردی که قابل ردیابی است را پاک کرد.

۹- QuickJava
این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا به روشن و خاموش کردن جاوا، جاوا اسکریپت، فلاش، سیلورلایت، بار گزاری خودکار پروکسی و بار گزاری عکس از آیکون نوار ابزار، بپردازید. همچنین به راحتی می‌توانید فلاش و جاوا و تصاویری را که بر روی سایت مورد نظرتان است را خاموش کنید.

۱۰- BrowserProtect
این افزونه از هر گونه تغییر در مرورگر شما را مطلع میسازد و سعی میکند تا تنظیمات قبلی شما را در حافظه نگه دارد.

=========================================================

بازگردانی کلیه تنظیمات فایرفاکس به حالت اولیه

اعمال تغییرات در مرورگر، نصب افزونه‌ها، پلاگین‌ها و… از جمله دلایلی است که موجب می‌شود هنگام استفاده از مرورگر فایرفاکس با مشکلاتی مواجه شوید. هنگ کردن‌های متوالی، نداشتن کارکرد صحیح، کاهش سرعت هنگام بازکردن صفحات سایت‌ها و… برخی از این مشکلات است.

یکی از روش‌های متداول برای رفع این مشکلات حذف مرورگر از روی سیستم‌عامل و نصب مجدد آن است تا تنظیمات و دیگر اطلاعات آن دوباره‌سازی شده و بتوانید همچون روز اول از آن استفاده کنید. انجام این کار گرچه بین بسیاری از کاربران متداول است اما روش درستی نیست؛ چرا که نصب و حذف مداوم برنامه‌ها می‌تواند روی عملکرد سیستم‌عامل تاثیرگذار باشد و علاوه بر این وقت شما نیز تلف شود. باتوجه به بروز این مشکلات، سازندگان این مرورگر قابلیتی را در آن گنجانده‌اند که به کمک آن می‌توانید براحتی و با چند کلیک ساده، تنظیمات مرورگر را همچون روز اول بازنشانی کنید. برای استفاده از این قابلیت در ادامه ترفند با ما همراه باشید.

برای این کار:

۱ـ ابتدا مرورگر فایرفاکس را اجرا کنید.

۲ـ به منوی Help بروید (ترفندسیتی) و روی گزینه Restart with Add-ons Disabled کلیک کنید. (چنانچه نمایش منوهای کلاسیک در مرورگر فعال نیست باید پس از کلیک روی گزینه Firefox از بالا ـ سمت چپ مرورگر، به منوی Help بروید سپس روی گزینه مربوط را کلیک کنید)

۳ـ پنجره به‌نمایش درآمده را با انتخاب گزینه Restart تایید کرده و منتظر بمانید تا مرورگر بسته شده و به‌طور خودکار اجرا شود.

۴ـ در این مرحله پنجره‌ای با عنوان Safe Mode به‌شما نمایش داده می‌شود که در آن گزینه‌هایی برای بازنشانی تمامی تغییرات به حالت اولیه وجود دارد. با فعال‌کردن علامت چک‌مارک کنار گزینه‌های موجود در این پنجره همچون Reset toolbars and controls، Reset all user preferences to Firefox defaults و Restore default search engines و کلیک روی گزینه Make Changes and Restart همه گزینه‌های انتخاب شده به‌حالت پیش‌فرض بازنشانی می‌شود و بدون نیاز به حذف و نصب مجدد نرم‌افزار می‌توانید همچون روز اول به استفاده از آن بپردازید.

=================================================

کلیه کلیدهای میانبر فایرفاکس برای افزایش سرعت کار با اینترنت


همان طور که می دانید هر کاربر برای برقراری ارتباط با کامپیوتر نیاز به دستگاه‌های ورودی دارد و دستگاه‌های ورودی امروزه بیشتر شامل ماوس و کیبورد می‌شوند. البته اکثر کاربران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند حدالامکان از کلید‌های میانبر (ShortCut) برای انجام کارهای کامپیوتری خود استفاده کنند تا زمان کمتری را برای رسیدن به هدف خود صرف کنند.

برای انجام یک عمل خاص در هر نرم افزار معمولا ۲ روش وجود دارد؛ یکی روش اصلی که طی کردن مسیری در نوار ابزار نرم افزار، برای رسیدن به آن عمل خاص می باشد و دیگری استفاده از ۲ یا چند کلید ترکیبی در کیبورد برای رسیدن به همان مقصود می باشد. مسلما روش دوم سریع تر و بهینه تر می باشد بنابراین تصمیم گرفتیم تا کلیه کلیدهای میانبر و کاربردی مرورگر محبوب فایرفاکس را برای شما در پی سی ترفند جمع آوری کنیم تا هنگام کار با این مرورگر قوی بتوانید سریع تر و حرفه ای تر از کامپیوتر خود بهره ببرید.

توجه: در این ترفند برای استفاده از کلیدهای میانبر باید عملیات را از راست به چپ انجام دهید؛ به عنوان مثال عبارت «کنترل + A» به معنی این است که کلید Ctrl روی صفحه‌کلید را نگاه دارید و سپس کلید A را بزنید.

لیست کلیدهای میانبر به ترتیب حروف انگلیسی:

کنترل + A: تمام متن داخل صفحه را انتخاب می‌کند
کنترل + B: نوار کناری بوک‌مارک‌ها را باز می‌کند
کنترل + C: متن انتخاب‌شده را کپی می‌کند
کنترل + D: صفحه کنونی را بوکمارک می‌کند
کنترل + F: نوار پایینی را برای جستجوی یک عبارت در صفحه باز می‌کند
کنترل + G: متن بیشتری را میان همان صفحه جستجو می‌کند
کنترل + H: نوارکناری تاریخچه صفحات وبی را باز می‌کند
کنترل + I: نوار کناری بوکمارت‌ها را باز می‌کند
کنترل + J: پنجره دانلود‌ها را باز می‌کند
کنترل + K: نشانگر را به جعبه جستجو می‌برد و آماده نوشتن ‌برای جستجو میان موتورهای جستجو می‌شود
کنترل + L: نشانگر را به به جعبه بالایی URL می‌برد تا شما بتوانید یک نشانی اینترنتی جدید وارد کنید
کنترل + M: برنامه یا سرویس‌دهنده پست‌الکترونیکی شما را باز می‌کند
کنترل + N: یک پنجره جدید فایرفاکس باز می‌کند
کنترل + O: یک پرونده (فایل) را از حافظه کامپیوتر باز می‌کند
کنترل + P: صفحه کنونی را چاپ (پرینت) می‌کند
کنترل + R: صفحه کنونی را بازخوانی (Refresh) می‌کند
کنترل + S: صفحه کنونی را بر روی حافظه کامپیوتر شما ذخیره می‌کند
کنترل + T: یک زبانه (Tab) جدید باز می‌کند
کنترل + U: منبع و کد صفحه کنونی را نمایش می‌دهد
کنترل + V: قسمت کپی‌شده را می‌چسباند (Paste می‌کند)
کنترل + W: زبانه (Tab) یا پنجره کنونی فایرفاکس را می‌بنند (اگر بیشتر از یک زبانه باز باشید، زبانه کنونی را خواهد بست)
کنترل + X: متن انتخاب شده را می‌برد (Cut می‌کند)
کنترل + Z: آخرین کار انجام شده را به حالت قبل از انجام آن کار بر می‌گرداند (Undo می‌کند)
کنترل + Tab: زبانه ها (Tab) را تعویض می کند
کنترل + T + Shift: آخرین زبانه (Tab) بسته شده را باز می کند
کلید Space Bar : صفحه را به پایین می آورد
کلید Shift+Space Bar : صفحه را به بالا می آورد

===================================================

افزونه  phishing scams  برای امنیت در فیس‌بوک :



در ماه های اخیر تعداد زیادی از کاربران facebook مورد هدف کلاهبرداری phishing قرار گرفته اند . به همین منظور اخیرا یک ازونه جدید به  نام phishing scams به منظور محافظت از کلاهبرداری از کاربران برای firefox تهیه و طراحی شده است که کاربران با استفاده از آن می توانند بسیار امن تر و با خیال راحت تر به امور اینترنتی و مجازی خود بپردازند .

phishing scams افزونه ای رایگان است که برای کاربران face book طراحی شده تا بدون تهدید phishing در face book به راحتی فعالیت کنند .برای بهره مندی از این افزونه باید آن را بر روی جستجو گر firefox نصب کنید .

این نرم افزار از کلیه برنامه های مخرب آگاه است بنابراین اگر نرم افزاری در حال نصب بر روی مرورگر شما باشد که مخرب فایل های جاوا و… باشند این افزونه فورا وارد عمل شده و مانع نصب و عملکرد آن نرم افزار می شود. همچنین اگر سایت یا شخصی در حال پیدا کردن نام کاربری ویا پسورد حسابfacebook شما باشد این نرم افزار به شما اطلاع می دهد .

سایر خصوصیات phishing scams

    phishing scams یک ابزار کاربر پسند است .
    یک افزونه قوی و کاربردی برای firefox است .
    phishing scams از کلاهبرداری های phishing فیس بوک محافظت می کند .
    phishing scams شما را از عملکرد برنامه های مخرب  مطلع می کند .
    هر گونه هشدار امنیتی در مورد face book را برای شما فراهم می کند .

دانلود افزونه phishing scams در افزونه‌های فایرفاکس

دانلود افزونه phishing scams از دنیای افزونه

===================================================

با یک کلیک تمام چت های فیس بوک را پاک کنید :



حتما تا کنون سری به چت فیسبوک زده اید. در این بخش می توانید با تمام اعضای خود صحبت کنید و به طور کاملا منحصر به فرد به چت با هر فرد از ابتدا تا انتها دسترسی پیدا کنید. اما گاهی لازم است که این چت ها را پاک کنید و زمان هم کم دارید و سرعت اینترنت هم پایین است. این یک معضل بزرگ است که ممکن است شمارا به استرس بیندازد. در چنین وضعیتی پاک کردن یکی یکی چت ها خیلی سخت است اما فایرفاکس برای این مشکل چاره ای دارد

افزونه Delete All Messages  که برای فایرفاکس طراحی شده است به شما کمک می کند که به بهترین شکل و تنها با یک کلیک کلیه چت های فیسبوک شما را پاک کند. پس اگر احساس می کنید به چنین چیزی نیاز دارید حتما از آن استفاده کنید.

توجه مهم : برای اینکه این افزونه را فعال یا غیر فعال کنید باید به صفحه “www.facebook.com/messages/ مراجعه نمایید

برای افزودن  Delete All Messages  به فایرفاکس کلیک کنید 

( منبع : افزونه های فایرفاکس )

===================================================

راهی برای دانلود موزیک ها و فیلم های سایت یوتیوب !

در پست های گذشته تعدادی افزونه برای مرورگرهای مختلف برایتان معرفی کرده ایم که هر کدام یا نوعی از فیلم های یوتیوب را برایتان دانلود می کنند و یا اینکه امکان دانلود در هر نوعی را به شما می دهند اما افزونه ای که امروز معرفی می کنیم کمی متفاوت است .



افزونه ی Youtube Video and Audio Downloader که برای مرورگر firefox طراحی شده است یک افزونه بسیار کارا برای کسانی است که می خواهند هم فیلم ها را در تمام قالب ها و انواع وبا هر زبانی دانلود کنند و هم می خواهند صدای برخی فیلم ها را ضبط کنند. در واقع این افزونه با قابلیتی که دارد می تواند صدای فیلم ها در قالب flv را برایتان جدا و دانلود کند.




از آنجا که بسیاری از سخنرانی ها خصوصا در زبان فارسی با این فرمت در یوتیوب قرار دارند می توان گفت افزونه مفیدی باشد.

ضمنا این برنامه قادر است اطلاعات پیرامون ویدیویی که در حال پخش است را دانلود و به شما ارائه دهد.

    برای افزودن Youtube Video and Audio Downloader  کلیک کنید


    YouTube to MP3 


===================================================

امنیت در ویگردی با افزونه The Web of Trust در فایرفاکس



افزونه The Web of Trust add-on shows یک ابزار برای فایرفاکس  است که با توجه به درصد ریسک کاری شما مورد توجه قرار میگیرد .بدین صورت که با نصب این افزونه جست وجو گر شما از امنیت بیشتری برخوردار می‌شود . همچنین این افزونه میزان امنیت سایت شما را نشان می‌دهد .

نصب این افزونه به تمام افرادی که سایت های فروشگاهی دارند و یا اینکه امنیت وبگردی برای آنها اهمیت بسزایی دارد  توصیه می‌شود .

دانلود افزونه The Web of Trust add-on shows در افزونه‌های فایرفاکس

دانلود افزونه The Web of Trust add-on shows از دنیای افزونه

===================================================

تبدیل فایرفاکس به پیانو با افزونه Play Your Piano! 1.5


افزونه  Play Your Piano  را نصب نموده ، سپس چشمهایتان را ببندید و پیانو بنوازید .

برای فعالسازی پیانو به مسیر زیر بروید:

tools > Play your piano


برای نواختن پیانو در فایرفاکس از کلیدهای عددی روی صفحه کلید استفاده نمایید.

برای نصب افزونه به طور مستقیم بر روی فایرفاکس خود دکمه زیر را کلیک فرمایید:



================================================

اندازه گیری هر قسمت از صفحه با افزونه MeasureIt 0.4.12



با استفاده از افزونه می توانید اندازه (طول و عرض) هر قسمت از صفحه را به وسیله خط کش بر حسب پیکسل اندازه گیری کنید.

اگر افزونه را نصب کنید دیگر نیاز به توضیح بیشتر نخواهید داشت.

 سایت اختصاصی افزونه MeasureIt

برای نصب افزونه به طور مستقیم بر روی فایرفاکس خود دکمه زیر را کلیک فرمایید:


================================================

مشاهده آمارهای کامل سایت با WebRank Toolbar 4.4



افزونه WebRank Toolbar 4.4  یک ابزار است که به طور خودکار رتبه سایت در حال بازدید، ایندکس صفحه و وضعیت سایت در موتورهای جستجو را به شما نشان می دهد.
شما می توانید با کلیک کردن روی هر گزینه به اطلاعات دقیقتر و کاملتری نسبت به سایتی که در حال بازدید آن هستید دست پیدا کنید.
WebRank Toolbar 4.4 یک ابزار برای بهینه کردن سئوی سایت و تجزیه تحلیل آن می باشد.
مواردی که شما با استفاده از افزونه به دست خواهید آورید عبارتند از:

    پیج رنک گوگل
    رتبه الکسا
    رتبه رقابتی سایت
    ایندکس صفحه در گوگل
    ایندکس صفحه در بینگ
    ایندکس صفحه در یاهو
    بک لینک مطابق با گوگل، یاهو، بینگ و الکسا
    نشانه گذاری (BookMark) سایت مورد علاقه خودتان
    بررسی امنیت سایت با استفاده از WOT,MacAfee و Norton Safeweb
    پیدا کردن سایتهای مشابه بر اساس سایت سیمیلار وب
    اشتراک گذاری اطلاعات در توئیتر، فیس بوک، گوگل پلاس و …
     و …
همچنین این افزونه دارای یک تولبار اختصاصی است که تمامی اطلاعات سایت را دربالای مرورگر فایرفاکس نشان می دهد.

برای نصب افزونه به طور مستقیم بر روی فایرفاکس خود دکمه زیر را کلیک فرمایید:


=================================================

جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی ناخواسته ( افزونه فایرفاکس )

آیا از تبلیغات خسته شده اید؟ بنرهای تبلیغاتی، باز شدن صفحه های ناخواسته و نظایر آن. شما می توانید با نصب افزونه اد.بلاک جلوی این تبلیغات خسته کننده را بگیرد.



این افزونه به شما این امکان را می دهد تا آن بخش از اینترنت را همانگونه که می خواهید ببینید و تبلیغات برای شما ایجاد مزاحمت نکنند.

اد.بلاک از بیش از ۴۰ نوع فیلتر  و در حدود ۱۲ زبان مختلف پشتیبانی می نماید که به صورت خودکار برای برای جلوگیری از باز شدن تبلیغات آنلاین و همچنین مسدود کردن دامنه های مالور استفاده می نماید.

همچنین این افزونه به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از آیتم های مختلف تنظیمات دلخواه خود را انجام داده و کار مسدود کردن تبلیغات مطابق میل شما باشد.



برای دیدن یک کلیپ آموزشی از این افزوزنه  اینجا  را کلیک کنید.

برای دریافت این افزونه  اینجا  را کلیک کنید.

وب سایت سازنده  این افزونه .

=================================================

www.learning.asarayan.com






جمعه 1390/04/31 سـاعـت 23:59 بعد از ظهر | بـازدیـد : 240 | نـویـسـنـده : محمدرضا قاسمی | ( نـظـرات 0 )
موضوع:[Post_Cat_Title]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات
آمار کاربران

افراد آنلاین : 5

اعضای آنلاین : 0

تعداد اعضا : 0


عضو شوید
ارسال کلمه عبور

آمـار بـازدیـد سـایـت


  • بـازدیـد امـروز : 1,466 نـفـر

  • بـاردیـد دیـروز : 451 نـفـر

  • بـازدیـد هـفـتـه : 4,453 نـفـر

  • بـازدیـد مـاه : 13,290 نـفـر

  • بـازدیـد سـال : 104,044 نفر

  • بازدید کلی : 1,323,492 نفر

  • کـل مـطـالـب سـایـت : 386

  • کـل نـظـرات : 253

  • تـاریـخ : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

  • آی پی شما : 3.144.237.77

  • مرورگر شما : Safari 5.1

  • سیستم عامل :


  • لینک دوستان
    ارسال لینک

    امکانات
    تماس با مدیر

    ساخت کد آهنگ آنلاین | دانلود آهنگ

    لیست صفحات

    آرشیو مطالب

    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

    صفحه اصلي | تالار گفتمان | ثبت نام در انجمن | تماس با ما
    شهدای شهرستان گتوند ترکالکی و حومه امتداد

    Design: Themes.rozblog.com

    تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای شهدای شهرستان گتوند ترکالکی و حومه امتداد محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد

    Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com