عکسهای مراسم روز یوم الشهدای شهر ترکالکی 1392/7/4 مسجد سید الشهدا ...

کاربر مهمان، خوش آمديد ! ( ورود - عضويت ) سلام به سایت شهدای شهرستان گتوند ترکالکی و حومه امتداد خوش آمدید !

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403


منوی اصلی
منوی اصلی
صفحه اول
آرشيوی مطالب
ایمیل مدیریت
ارتباط با ما


موضوعات
وصیتنامه و زندگینامه شهدا
شهدای ترکالکی [0]
شهدای گتوند [0]
یادمان ها و مناطق عملیاتی [1]
عکس شهدا [0]
عکس رزمندگان [0]
عکس فوتبالیستها [15]
عملیات ها [13]
عکس های قدیمی [2]
فرماندهان شهید [0]
نامه شهدا [0]
تاسوعا و عاشورا و تعزیه [1]
خلبان رنجبر [0]
فوتبال ترکالکی [16]
ابتکارات و دانستنی های جنگ [0]
کلیپ و نماهنگ [0]
رزمایش [0]
یادواره [0]
مناسبت ها [1]
تقویم روزشمار دفاع مقدس [0]
مطالب خواندنی [0]
برگی از خاطرات [1]
یادگاران جنگ [0]
روایتگری [0]
مستند قصه های جنگ [0]

نظرسنجی
نظر شما راجع به سایت شهدای ترکالکی امتداد چیست ؟


لینکدونی

پربازدیدترین مطالب

نویسندگان

[Menu_Title]
[Menu_Code]
عکسهای مراسم روز یوم الشهدای شهر ترکالکی 1392/7/4 مسجد سید الشهدا ...
نـویـسـنـده : محمدرضا قاسمی

 

   

   

   




=================================================































































































چهارشنبه 1392/07/10 سـاعـت 23:09 بعد از ظهر | بـازدیـد : 921 | نـویـسـنـده : محمدرضا قاسمی | ( نـظـرات 4 )
موضوع:[Post_Cat_Title]

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمدرضا در تاریخ 1392/07/25 و 1:59 دقیقه ارسال شده است

چرا نام امام علی علیه السّلام در قرآن دیده نمی شود؟

پاسخ به شبهات دینی :

خداوند در ‌قرآن به خاطر بیان احکام کلّی وتعیین چارچوب وشالوده دین و به خاطر صیانت از تحریف توسط دشمنان امام علی ـ علیه السّلام ـ از ذکر صریح نام ایشان خودداری کرده است ولی طبق نظر اکثر علمای شیعه و سنی قریب به صد آیه در شأن و مقام و منزلت امام علی ـ علیه السّلام ـ نازل شده است.

اما امامت وولایت وجانشینی وتقدم مقام او برهمه ی مومنان به خوبی درآیاتی از قرآن منعکس شده که از تصریح به نامش رساتر وبلیغ تر است.ولی همین مسئله مورد انکاربرخی از معاندان واقع شده،با این دشمنی اگرتصریح به نام آن حضرت می شد هزاران مدعی خلافت ادعاویا ازروی عناد اقدام به دستبرد درقرآن کرده وراه تحریف کتاب خدا دراسلام باز می شد.

قرآن به عنوان پیام هدایت الهی برای انسان، همة زیرساخت‌های حیات مادّی و معنوی را در بر می‌گیرد. در این کتاب جامع، تمام قلمروهای زندگی مادّی و معنوی، فردی، اجتماعی، اخلاقی، دنیوی، اخروی همه مورد توجّه و تشریح الهی است. طبیعی است که همة این مطالب نمی‌تواند در یک کتاب و به صورت تفصیلی بیان گردد بلکه ناگزیر می‌بایست اصلول کلّی و خطوط محوری و راه‌گشا به عنوان متن تغیرناپذیر به شمار آید و تفصیل فروعات آن بر عهدة پیامبران و جانشینان راستین او و عقل و درایت مردم هدایت شده واگذار گردد.(1)

پس چون بنای قرآن بر بیان کلیات است، در همة مسائل حتّی در مورد خود قرآن و خداوند به جزئیات آن نمی‌پربازد و در مورد نبوت و رسالت مطالبی را سربسته و بدون وارد شدن به جزئیات آن مورد اشاره قرار می‌دهد و از میان آن همه مسائل اخلاقی و اجتماعی تنها به مهمّات ‌آن پرداخته و از سیل احکام عبادات فقط به مختصری از آن‌ها می‌پردازد. و در مسئله امامت هم که قرآن اهمیّت خاصی بر ‌آن قائل است و آن را آخرین مرحلة سیر تکاملی انسان شمرده است، مثل سایر مسائل به صورت کلّی بیان می کند.

از آن‌جا که امام علی ـ علیه السّلام ـ در طول تاریخ دشمنان بسیاری داشت اگر نام او در قرآن می‌آمد حتماً دشمنان ولایت و امامت دست تحریف به سوی قرآن دراز می‌کردند و آن را مثل کتاب‌های آسمانی دیگر از حجیت و اعتبار ساقط می‌ساخت. چون جریانات و حوادث زیادی در تاریخ اسلام حضور عموم صورت گرفته بعد در مورد آن اختلاف به وجود آمده است مثل جریان غدیر که در حضور چندین هزار نفر به وقوع پیوست ولی بعد در مورد آن خدشه وارد کردند.

همان کسانی که سخنان صریح پیامبر ـ صلّی الله علیه و آله ـ را در مورد ولایت امام علی ـ علیه السّلام ـ تأویل و توجیه کردند، همان کسانی که فدک را از دست فرزندان پیامبر در آوردند. همان‌ها برای رسیدن به هدف خود با حذف نام امام علی ـ علیه السّلام ـ حاضر به هر کاری می‌شدند حتّی تحریف قرآن و چون خداوند وعده فرموده که قرآن را حفظ کند «انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون» و یکی از راه‌های حفظ آن،‌ عدم ذکر برخی جزئیات حساسیت‌انگیز است.

علت دیگر: با این‌که نام امام علی ـ علیه السّلام ـ به صراحت در قرآن نیامده ولی طبق اعتراف همة علمای شعه و سنی بیش از صد آیه در قرآن در شأن و مقام و فضایل امام علی ـ علیه السّلام ـ نازل شده است که اکثر آن‌ها از محکمات هستند. در پایان یادآوری می‌گردد که طبق حدیث معروف ثقلین قرآن و اهلبیت ـ علیهم السّلام ـ همیشه همراه یکدیگرند و جدایی ناپذیرند(2) آن‌ها که طالب حقایق قرآنند باید دست به دامن علی و اولاد او بزنند پس با این‌که نام امام علی ـ علیه السّلام ـ در قرآن نیامده ولی او جزء جدایی ناپذیر و عضو برجسته قرآن می باشد.


پی نوشت ها:

1- علوم قرآن، ص 226.

2- صحیح مسلم، ج4، ص 1873.

این نظر توسط احمدرضا در تاریخ 1392/07/25 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

با جویدن این میوه معجزه را در دندان هایتان ببینید!

به نقل از باشگاه خبرنگاران، خوردن "سیب و کرفس" می تواند باعث سفید و مقاوم شدن دندان های شما بشوند تمام پلاک و "جرم های دندانی" را از بین می برند و به عنوان یک "مسواک" طبیعی عمل می کند.
گفتنی است این دو میوه به دلیل "بافت سلولزی" که دارند برای دندان های پر کرده بهترین گزینه هستند و پزشکان توصیه می کنند جویدن 5 دقیقه از هر کدام از این میوه ها یا توام با هم باعث سفیدی و تمیز و روشن شدن دندان ها می شود.
نتایج مطالعات همچنین نشان می دهند که این گیاهان باعث خوشبو شدن "دهان و دندان" می شوند و تا حد زیادی می توانند تمام مشکلات مربوط به "لثه" و دهان و دندان را برطرف کنند.

این نظر توسط احمدرضا در تاریخ 1392/07/25 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

داستان جالب و خواندی :

پسری ثروتمند تر از بیل گیتس :

از بیل گیتس پرسیدن از تو ثروتمند تر هم هست؟
در جواب گفت بله فقط یک نفر. پرسیدن کی؟
در جواب گفت سالها پیش زمانی که از اداره اخراج شدم و تازه اندیشه ی طراحی مایکروسافت و تو ذهنم پی ریزی می کردم،در فرودگاهی درنیویورک قبل از پرواز چشمم به این نشریه ها و روزنامه ها افتاد. از تیتر یک روزنامه خیلی خوشم اومد،دست کردم توی جیبم که روزنامه رو بخر…م دیدم که پول خورد ندارم و اومدم منصرف بشم که دیدم یک پسر بچه سیاه پوست روزنامه فروش وقتی این نگاه پر توجه من و دید گفت این روزنامه مال خودت بخشیدمش به خودت بردار برای خودت.
گفتم آخه من پول خورد ندارم گفت برای خودت بخشیدمش برای خودت.
سه ماه بعد بر حسب تصادف توی همون فرودگاه و همون سالن پرواز چشمم به یه مجله خورد دست کردم تو جیبم باز دیدم پول خورد ندارم باز همون بچه بهم گفت این مجله رو بردار برا خودت ،گفتم پسرجون چند وقت پیش یه روزنامه بهم بخشیدی.هرکسی میاداینجا دچار این مسئله میشه بهش میبخشی؟!
پسره گفت آره من دلم میخواد ببخشم از سود خودمه که میبخشم
به قدری این جمله و نگاه پسر تو ذهن من مونده که خدایا این برمبنای چه احساسی اینا رو میگه.
زمانی که به اوج قدرت رسیدم تصمیم گرفتم این فرد و پیدا کنم و جبران گذشته رو بکنم
گروهی تشکیل دادم بعد از ۱۹ سال گفتم که برید و اونی که در فلان فرودگاه روزنامه میفروخت و پیدا کنید.یک ماه و نیم مطالعه کردند و متوجه شدند یک فرد سیاه پوسته که الان دربان یک سالن تئاتره. خلاصه دعوتش کردن اداره.
ازش پرسیدم من و میشناسی. گفت بله، جناب عالی آقای بیلگیتس معروفید که دنیا میشناسدتون.
سالها پیش زمانی که تو پسر بچه بودی و روزنامه میفروختی من یه همچین صحنه ای از تو دیدم
گفت که طبیعیه. این حس و حال خودم بود
گفتم میدونی چه کارت دارم، میخوام اون محبتی که به من کردی و جبران کنم
گفت که چطوری؟
گفتم هر چیزی که بخوای بهت میدم
(خود بیلگیتس میگه خود این جوونه مرتب میخندید وقتی با من صحبت میکرد)
پسره سیاه پوست گفت هر چی بخوام بهم میدی؟
گفتم هرچی که بخوای
گفت هر چی بخوام؟
گفتم آره هر چی که بخوای بهت میدم
من به ۵۰ کشور افریقایی وام دادم به اندازه تمام اونا به تو میبخشم
گفت آقای بیل گیتس نمیتونی جبران کنی
پرسیدم واسه چی نمیتونم جبران کنم؟
پسره سیاه پوست گفت که :فرق من با تو در اینه که من در اوج نداشتنم به تو
بخشیدم ولی تو تو اوج داشتنت میخوای به من ببخشی و این چیزی رو جبران نمیکنه
بیل گیتس میگه همواره احساس میکنم ثروتمند تر از من کسی نیست جز این جوان ۳۲
ساله مسلمان سیاه پوست .


لینک مطلب :

http://succes.ir/%D9%BE%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D9%84-%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D8%B3/#more-1720
==========================
من در اوج نداشتنم به تو
بخشیدم ولی تو تو اوج داشتنت .

واقعا عالی بود خیلی

این نظر توسط احمدرضا در تاریخ 1392/07/25 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

زندگی نامه بیل گیتس :

ويليام هنري گيتس سوم مشهور به بيل گيتس (Bill Gates) رئيس و موسس شرکت مايکروسافت.

در حال حاضر مايکروسافت با بيش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان و با درآمد خالص 25.3 ميليارد دلار در پايان سال مالي 2001 يکي از موفقترين شرکتهاي ايالات متحده امريکا و يکي از راهبران صنعت کامپيوتر بوده است.

بيل گيتس در 28 اکتبر سال 1955 در يک خانواده متوسط در شهر سياتل امريکا متولد شد.پدر بيل , ويليام هنري گيتس دوم وکيل دادگستري و يکي از سرشنايان شهر سياتل است و مادر او آموزگار مدرسه و يکي از اعضا هيئت مديره United Way International بود که در امور خيره نيز فعاليت داشت. بيل گيتس در اين خانواده و در کنار دو خواهر خود رشد کرد.گيتس در کودکي بيشتر وقت خود را در کنار مادربزرگ خود گذراند و از او تاثير بسيار گرفت. او از همان دوران کودکي خود روحيه رقابت طلبي خود را نشان داد و سعي مي کرد تا در هر زمينه اي از دوستان خود پيش باشد.

گيتس تحصيلات ابتداي خود را در مدرسه عمومي Lakeside پشت سر گذاشت و در آنجا بود که با کامپيوتر آشنا شد.در آغاز يکي سالهاي تحصيلي مسئولان مدرسه Lakeside تصميم گرفتند با کمک خانواده دانش آموزان, يک ترمينال کامپيوتر اجاره کنند و در اختيار دانش آموزان قرار بدهند. در اين هنگام بيل گيتس با کامپيوتر آشنا شد و به سرعت در استفاده از آن مهارت کسب کرد و در سيزده سالگي اولين نرم فزار خود را که يک بازي ساده بود نوشت. گيتس به همراه دوست خود پل آلن (Paul Allen ) که دو سال از گيتس بزرگتر بود و در زمينه سخت افزار کامپيوتر هم مهارت داشت , بيشتر وقت خود را به برنامه نويسي در اطاق کامپيوتر Lakeside ميگذراند.

گيتس در سال 1973 وارد دانشگاه هاروارد شد و در آنجا با استيو بالمر (Steve Ballmer) که در حال حاضر رئيس قسمت اداري مايکروسافت است آشنا شد. گيتس زماني که در هاروارد بود يک نسخه از زبان BASIC را براي کامپيوتر MITS Altair طراحي کرد.

بيل گيتس در سال 1975 به همراه دوست دوران کودکي خود پل آلن شرکت کوچکي بنام Microsoft با شعار "در هر خانه يک کامپيوتر" ايجاد کرد.مايکروسافت انواع زبانهاي برنامه سازي را براي کامپيوترهاي مختلف توليد ميکرد. در آن زمان مايکروسافت فقط 40 کارمند داشت که شبانه روز بشدت کار ميکردند و کل فروش آن فقط 2.4 ميليون دلار در سال بود.

در سال 1980 شرکت IBM براي اينکه از بازار کامپيوترهاي شخصي عقب نماند تصميم گرفت تا کامپيوتر خود را که PC نام گرفت و کامپيوترهاي امروزي نيز مبتني بر آن هستند , بسازد و وارد بازار کند. IBM تصميم گرفت تا کار نرم افزار آن را به عهده شرکت ديگري بگذارد. اين بود که شاهين خوشبختي بر دوش مايکروسافت نشست و IBM قراردي با شرکت کوچک مايکروسافت بست تا نرم افزارهاي سازگار با کامپيوترهاي شخصي IBM توليد کند.کامپيوتر هاي جديد IBM از پردازنده هاي 16 بيتي 8088 شرکت اينتل استفاده ميکرد.

بنابراين مايکروسافت براي فروش زبانهاي برنامه سازي خود به يک سيستم عامل 16 بيتي نياز داشت.در آن زمان شخصي بنام تيم پاترسون در کارگاه خانه خود يک کامپيوتر 16 بيتي کوچک ساخته بود و براي آن يک سيستم عامل ساده 16 بيتي نوشت که نام DOS 86 را براي آن انتخاب کرده بود. بيل گيتس کليه حقوق سيستم عامل DOS 86 را با قيمت 75 هزار دلار بدست آورد. بيل گيتس و پل آلن سيستم DOS 86 را متناسب با کامپيوتر هاي شخصي IBM تغيير دادند و امکانات بيشتري را به آن افزودن و از آن يک سيستم عامل قوي 16 بيتي ساختند.

مايکروسافت اين سيستم عامل را MS-DOS ناميد. MS-DOS برروي کامپيوترهاي شخصي IBM جاي گرفتند و IBM درصدي از فروش کامپيوترهاي PC خود را براي استفاده از MS-DOS به مايکروسافت مي پرداخت. و رفته رفته امپراتوري آقاي بيل گيتس بر روي MS-DOS بنيان نهاده شد. بعدها مايکروسافت با توليد سيستم عامل گرافيکي Windows و محصولات موفق ديگر گامهاي بزرگتري بسوي موفقيت برداشت.طبق آخرين آمار بيش از 95 درصد از دارندگان کامپيوترهاي شخصي در سراسر جهان از محصولات مختلف مايکروسافت استفاده ميکنند.

درحال حاضر بيل گيتس با بيش از 50 ميليارد دلار, ثروتمندترين مرد دنيا شناخته شده است.او اين مقام را چندين سال است که حفظ کرده. يکي از دلايل موفقيت مايکروسافت به گفته خود گيتس استخدام افراد با هوش در اين شرکت است.گيتس زماني که فقط 19 سال داشت مايکروسافت را مديريت ميکرد.او بقدري کار ميکرد که حتي گاهي چند روز محل کار خود را ترک نمي کرد و به همراه کارمندان خود بسختي برروي پروژه هاي مختلف و سفارش مشتريان کار ميکرد.

گيتس در سال 1994 با مليندا فرنج گيتس ازدواج کرد که حاصل آن يک دختر (متولد سال 1996) و يک پسر (متولد سال 1999) بوده است.بيل گيتس راه مادر خود را ادامه داد و بهمراه همسر خود چندين موسسه خيره در سراسر دنيا تاسيس کرد.هم اکنون بيل گيتس همراه همسر و فرزندان خود در شهر سياتل ساکن است.


کد امنیتی رفرش

اطلاعات
آمار کاربران

افراد آنلاین : 6

اعضای آنلاین : 0

تعداد اعضا : 0


عضو شوید
ارسال کلمه عبور

آمـار بـازدیـد سـایـت


  • بـازدیـد امـروز : 1,662 نـفـر

  • بـاردیـد دیـروز : 451 نـفـر

  • بـازدیـد هـفـتـه : 4,649 نـفـر

  • بـازدیـد مـاه : 13,486 نـفـر

  • بـازدیـد سـال : 104,240 نفر

  • بازدید کلی : 1,323,688 نفر

  • کـل مـطـالـب سـایـت : 386

  • کـل نـظـرات : 253

  • تـاریـخ : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

  • آی پی شما : 18.225.55.151

  • مرورگر شما : Safari 5.1

  • سیستم عامل :


  • لینک دوستان
    ارسال لینک

    امکانات
    تماس با مدیر

    ساخت کد آهنگ آنلاین | دانلود آهنگ

    لیست صفحات

    آرشیو مطالب

    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

    صفحه اصلي | تالار گفتمان | ثبت نام در انجمن | تماس با ما
    شهدای شهرستان گتوند ترکالکی و حومه امتداد

    Design: Themes.rozblog.com

    تمامی حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای شهدای شهرستان گتوند ترکالکی و حومه امتداد محفوظ است، نقل و استفاده از آنها در سایت ها و نشریات تنها با ذکر منبع مجاز میباشد

    Powered By rozblog and Hosted By Rozblog.com